Tuesday, December 8, 2009

..familykuh..

dari kiri : along a.k.a azim, aku a.k.a dila, acik a.k.a naim
dari kiri bawah : en muslim, pn mashani, ayum a.k.a qayyum


**keluarga bahagia**

aku bahagia dgan family aku skng ni..
dlu mgkin tidak kot..

aku ni ank pmpuan tggal kt dlam family ni..
so, aku ni manja, sensitive, kuat mrajuk.
aku ni xska sgt dgan adik2 aku..
bnci sgt dgan diorng..
diorng ska cri psal dgan aku..
mnympah gla la..

aku lgi xska dgan abg aku(azim)..
dia ni ska memukl..

tp, kdg2 dia baik sgt..

kdg2 dia b'ubah jdi jht..

abag aku nk blik rmah 13 hb ni..

dh lma xjmpa along t'syg..
syg ke??
hahahaha..
dia ckap nk bgi hadiah buzday..

dh lmbt la..
tp, trma je la..

p/s : aku syg sgt3 kt diorng ni..
         diorng la segala2'y bgi aku..
          love my family..

No comments:

Post a Comment